Ugrás a fő tartalomra

Online raktárvásár az Alexandránál | Nyereményjáték



Sziasztok ismét itt!

Bizonyára sokan hallottatok már arról, hogy az elmúlt időszakban mekkora sikert aratott az Alexandra webshopjában hirdetett online raktárvásár, ahol meglehetősen alacsony áron lehetett hozzájutni bizonyos könyvekhez. Sokáig csak néztem könyvrajongó társaim új kincseit, majd úgy döntöttem, én is megteszem a saját beszerző körutamat.

Azt kell, hogy mondjam, igen büszke vagyok magamra, mert 9 könyvet rendeltem meg 10 000 Ft-ért, amiben vannak már karácsonyi ajándékok is, valamint a poszt végén vár rátok egy meglepetés is! 

Na de nem is húzom tovább a szót, megmutatom Nektek, mi mindent sikerült megvennem:


1. Csodák ideje


Felkavaró történet igazságról, hazugságról és a boldogság kereséséről.

Amikor a vámosok megtaláltak a francia határon egy kamion rakterébenlapulva koszosan és büdösen, tizenkét éves voltam. Fogalmam sem volt róla, hogy az útlevelem hamis, és néhány papagáj módra ismételt francia szó kivételével csak oroszul beszéltem, Nem tudtam elmagyarázni, hogyan jutottam el a Kaukázusból idáig, az emberi jogok és Charles Baudelaire hazájába. A legnagyobb baj, hogy útközben elveszítettem Gloriát. Gloria Bohéme-et, aki azóta vigyázott rám, hogy anyám meghalt. Vele a háború, a határok, a nyomor és a félelem ellenére szabadon éltem. Rettenetesen hiányzott nekem, de nem mondtam le a reményről, hogy egyszer megtalálom ezt a hatalmas szívű asszonyt, aki elvarázsolta az életemet.

A regény számos irodalmi díjban részesült Franciaországban csakúgy, mint külföldön.

2. Fedőneve Verity



1943. október 11. Egy brit kémrepülőgép kényszerleszállást végez a náci megszállás alatt álló Franciaországban. A pilóta és utasa a legjobb barátnők. Egyikük megpróbálja túlélni. A másik már akkor elvesztette a játszmát, amikor még el sem kezdődött.

Gyönyörűen megírt, szívszorító regény egy felejthetetlen barátságról, amely a végtelen gonoszságnak is ellenáll.


3. Fenevadak kertje


A Fenevadak kertjét nemcsak a korszak feszültséggel teli légköre járja át, de feledhetetlen képet kapunk a bizarr Göringről és a látszólag éehengerlő, de valódi lényét tekintve vészjósló Goebbelsről. Larson olyan hitelesen és életszerűen ábrázolja az eseményeket, hogy szinte szemtanúi lehetünk ennek a meglepően sokszínű és bonyolult időszaknak. Az eredmény lenyűgöző, nem lehet letenni a művet, amely kitüntetett figyelmet szentel annak a kérdésnek, vajon miért nem ismerte fel a világ a komor fenyegetést, amit Hitler jelentett mindaddig, amíg Berlint és Európát el nem borította a vér és a borzalom.


4. Trónok harca


A Trónok harca lebilincselő fantasy, amely klasszikus lovagkirályságot tár az olvasó elé: Westeros fölött valaha a sárkánykirályok uralkodtak, ám a Targaryen-dinasztiát 15 évvel ezelőtt elűzték, és most Robert Baratheon uralkodik hű barátai, Jon Arryn, majd Eddard Stark segítségével. A konfliktus középpontjában Deres urai, a Starkok állnak. Olyanok, mint a föld, ahol születtek: makacs, kemény jellemű család. Szemünk előtt hősök, gazemberek és egy gonosz hatalom története elevenedik meg.
Ám hamar rá kell ébrednünk, hogy ebben a világban mégsem egyszerűen jók és gonoszok kerülnek szembe egymással, hanem mesterien ábrázolt jellemek bontakoznak ki előttünk különböző vágyakkal, célokkal, félelmekkel és sebekkel.
Martin legnagyobb erőssége, hogy meg tudja újítani, élettel tölti fel azt a műfajt, amit a sok populáris Tolkien-imitáció évtizedeken át klisék sorozatába fojtva ismételgetett. A jég és tűz dalánal első kötete egy világteremtő fantasy eposz nagyszabású felütése.

5. Egy fiú Schindler listáján


Még a legsötétebb időkben is - és főleg akkor - helye van az erőnek és a bátorságnak. Leon Leyson volt az egyik legfiatalabb aki Oskar Schindler listájának köszönhetően élte túl a holokausztot. Leon Leyson (eredeti neve Leib Lejzon) csupán tízesztendős volt, amikor a nácik megszállták Lengyelországot, és családjával együtt be kellett költöznie a krakkói gettóba. Hihetetlen szerencsével, kitartással és ügyességgel Leyson túlélte a második világháborút, és elviselte az ördögien gonosz plaszówi lágerparancsnok, Amon Göth kegyetlenségét. Végül egy bátor és mindenre elszánt férfi, Oskar Schindler volt az, aki megmentett Leyson, valamint szülei és két testvére életét azzal, hogy az ő nevüket is felvetette azoknak a munkásoknak a listájára, akiknek a gyárában kellett dolgozniuk. Ez a névsor vált Schindler-listájaként híressé.
Leon Leyson elbeszéléséből hiányzik a gyűlölet és a bosszúvágy. A visszaemlékezés tökéletesen megragadja annak a fiúnak az ártatlanságát, akinek hihetetlen borzalmakat kellett túlélnie. A méltóság és a remény könyve ez, mely regényes formában tárja az olvasó elé az elképzelhetetlent.

6. A VÉGTELEN térségek ÖRÖK hallgatása


"Úgy akarnak rajtunk abortuszt végrehajtani, hogy már régen megszülettünk."
Perzselő, korai nyári nap, és egy filozófiatanár, akinek elhullnak az érettségizői. Az egyik holnap nélkül, öntudatlanul várja a halált. A másik végigvágja az ereket a csuklóján. Nincs más nyom, csak az óránkénti SMS, ez tudatja, hogy a lány még nem vérzett el.
Mi ez, egy különös hatalmi játszma? Vajon hol a pendrive, ami kulcsot ad mindenhez, és megállíthatja a pusztulást?
A cinikus, fiatal filozófiatanár küzd, kutat, megpróbálja megakadályozni a megakadályozhatatlant, és visszafordítani a visszafordíthatatlant. Válaszokat keres olyan kérdésekre, melyeket senki sem szeretne feltenni.
Útján nem csak halál, de nagy filozófusok gondolatai is elkísérik. A létezés új értelmet nyer, ha közel a pusztulás. Egy olyan világban, ami a szeretet tagadására épül, létezhetnek még hősök?
"Ha az ember elgondolja, milyen végtelen az idő és a tér, ami a világot alkotja, és ha belegondol, hogy mennyire apró és megmagyarázhatatlan pontja ő e végtelenségnek, megrémül. Ha nincs hazugság, csak a rémület marad. A végtelen térségek örök hallgatása ugyanis rettegéssel tölt el bennünket." (Pascal)
Intellektuális thriller azoknak, akik szeretik a kihívásokat.



NYEREMÉNYJÁTÉK



Igen, jól látjátok, elérkeztünk az első nyereményjátékunkhoz! Nagyon sokat gondolkodtam már ezen, vajon mi lehetne megfelelő nyeremény. (Maga a játék főként instagrammon megy, ez a feltételeken is látszik)
(Azt előre megmondom, hogy sem most, sem a későbbiekben nem lesz olyan könyv, vagy bármi más a nyereményjátékban, ami nekem ne nyerte volna el a tetszésemet.)

A megnyerhető könyv és annak fülszövege:



1988. A tizenhárom éves Lilly bepakolja a hátizsákját. Jénába készül, az NDK-ba. Ott él ugyanis csodálatos nénikéje, Lena a férjével és a gyermekeivel - csak ők maradtak Lillynek, miután édesanyja meghalt. Ám annyira azért nem egyszerű dolog Nyugatról Keletre költözni. Nemcsak a bürokrácia emelte falakat kell lerombolnia, hanem a keletnémet rokonok életét beárnyékoló múlttal is meg kell küzdenie. Lilly azonban nem hagyja magát elijeszteni, és egy új világot sikerül meghódítania magának.

A róla szóló értékelést pedig itt érhetitek el

Hogy mit kéne tenni, hogy megnyerhesd Anne C. Voorhoeve Lilly átmegy a falon című könyvét? Itt láthatod:

  • Kövess instagramon, @girlfromtheworld fiókon megtaláltok!
  • kedveld az ott megtalálható nyereményjátékról szóló bejegyzést!
  • Instagramon a poszt alatt jelöld meg két barátodat, akit érdekelhet a játék!
  • + Esély: Légy rendszeres olvasóm itt a blogon, valamint írd meg a neved, hogy tudjam kit keressek.
  • A megosztás nem feltétel, azonban köszönöm, ha segítetek abban, hogy minél több emberhez elérjen ez a kis játék!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Popular Posts

Lisa De Jong: Amikor esik...

  Sziasztok! Az egyik legújabb olvasmányom nem más volt, mint a Könyvmolyképző egyik régebbi megjelenése, az Amikor esik... Lisa De Jong-tól! Ma erről a könyvről írok Nektek! Fülszöveg Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért... de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokéig azt hittem, hogy azon a bizonyos

Moly Name Tag | 3. hét

  Sziasztok! Üdvözlök mindenkit egy kihagyás után a legújabb fordulóban, ahol ismételten három újabb molyt ismerhetünk meg! A szabályok ugyanazok, mint eddig is: minden fordulóban 3-3 molynak teszem fel a kérdéseimet. Mindig az adott forduló hetének elején küldöm el a kérdéseket, én viszont cserébe a hét végéig várom a válaszokat is! :) A harmadik kör résztvevői: @Libricica:  24 éves, júniusban diplomázó mérnökinformatikus, mellette lassan FMH és HBNY „szakértő” (éljen a munka!) :D @Filippino:  Bettinek hívnak, 31 éves moly vagyok, akinek két csodaszép kislánya van, Boróka 4 éves, Felícia 1, jelenleg itthon vagyok gyesen, előtte óvodában dolgoztam, de lakberendező végzettségem is van. (A múltban pedig még a magyar szakot is megjártam az egyetemen.) @luthienlovemagic:  35 éves, informatikai adatelemző vagyok, jelenleg GYEDen a kisfiammal. Végzettségem okleveles környezetkutató (környezettudományi szak). Luthien Könyvvilága néven indítottam könyves blogot 2017 júliusában, ahol könyvérték

Holly Black: The Cruel Prince - A kegyetlen herceg

Sziasztok!  Ezúttal egy olyan könyvről hoztam nektek értékelést, ami minden képzeletemet felülmúlta! Nem másról van szó, mint a nagy sikerű A kegyetlen herceg című könyv Holly Black írónő tollából. Tartsatok velem! Fülszöveg Persze hogy olyan akarok lenni, mint ők. Gyönyörűek, égi tűzben kovácsolt pengék. Örökké élnek. És Cardan közülük a leglenyűgözőbb. Őt gyűlölöm legjobban. Annyira gyűlölöm, hogy néha még levegőt venni is elfelejtek, amikor őt nézem. Egy szörnyű reggelen Jude és a nővérei végignézik, ahogy lemészárolják a szüleiket. A félelmetes gyilkos mindhárom lányt elrabolja, és Tündérföldére, a nagykirály udvarába viszi. Jude-ot csúfolják és kínozzák a halandósága miatt, és hamarosan rádöbben, ahhoz, hogy életben maradjon ebben a kiszámíthatatlan, veszélyes új világban, éppolyan okosnak, agyafúrtnak és hamisnak kell lennie, mint maguknak a tündéreknek. Csakhogy a hatalomhoz vezető lépcsőfokokat sötét árnyak és árulás lengi körbe. Ráadásul szembe kell néznie a d