Ugrás a fő tartalomra

5 legvágyottabb könyv a kívánságlistámról

Sziasztok!

Ezennel az 5 legvágyottabb könyvet hoztam el nektek a kívánságlistámról, mint ahogy azt a címben is láthatjátok. Akik már egy ideje ismernek, tudják mennyi könyv tud olyannyira megtetszeni, hogy egyből kívánságlistára teszem. Ha fent vagyok Molyon, rend szerint igyekszem mindent frissíteni, azonban ez sajnos többször elmarad. Legalább még egy új dolog kerülhet fel a könyves listámra: rendszerezni a molyos kívánság- és várólistámat. 
De nézzük is a könyveket:


Delia Owens: Ahol a folyami rákok énekelnek




Ezt a könyvet már rengeteg helyen láttam, legtöbbet a Bookstagramon, de egyöntetűen mindenhol pozítív véleményeket olvastam, Molyon is egyaránt. Első ránézésre gyönyörű borítót kapott, valamint a fülszöveg is kellően felhívta magára a figyelmem, így egyből ment is a listára.


Becky Albertalli: Simon és a Homo sapiens - lobbi



Ha van könyv, amit már több száz helyen kerestem, mégsem találtam, akkor az ez a kötet. De tényleg, mintha eltűnt volna a Föld felszínéről. Eddig háromszor próbálkoztam egy-egy molytól megvenni, de az illető vagy teljesen felszívódott vagy már elkelt, mire válaszolt. Mondhatni nem volt eddig szerencsém. Addig viszont nem szeretném megnézni a filmet, amíg el nem olvastam a könyvet. 


Elle Kennedy: The Chase - A hajsza



Elle Kennedy Off-Campus sorozatának a spin-off sorozatának az első kötete ez a könyv. Az Off-Campus első része volt az első erotikus tematikájú könyvem, amit olvastam, és a mai napig a legnagyobb kedvenceim közé tartozik az egész sorozat a négy sráccal. Nem is volt kérdés számomra, hogy amint feltűnik Molyon, hogy jön a spin-off sorozat első része, egyből megy is a listámra. Sajnos még nem vettem meg, de ennek csak az az oka, hogy idén még nem vásároltam könyvet. De amint ez megváltozik, valószínűleg már a birtokomban lesz.


Gabri Joy Kirkendall - Laura Lavender - Julie Manwaring - Shauna Lybb Panczíszín - Walter Foster: Kreatív szépírás és kalligráfia



Már évek óta a terveim között szerepel, hogy megtanuljak olyan szépen betűket rajzolni, amikre egyszerűen jólesik ránézni. Anyukámnak eszméletlenül jó kézügyessége van, amit én sajnos nem örököltem annyira, így le is tettem az e fajta terveim egy nagy részéről, viszont úgy vagyok vele, hogy erről nem fogok lemondani. Ha nem is sikerülne elsajátítatni a szépírás és a kalligráfia művészetét, látványnak sem utolsó, valamint anyukám biztosan hasznát venné.



Vii Keeland - Penelope Ward: Szívtipró pilóta



Ennek az írópárosnak nem is olyan régen olvastam el az egyik könyvét, a Nagyképű öltönyöst. Nagyon tetszett ez a könyv, és nagyon megszerettem mind a két írónő stílusát, így mikor láttam a Szívtipró pilótát, egyből eszembe jutott a Nagyképű öltönyös, és az, hogy mennyire is szerettem én azt olvasni, hiszen ez húzott ki az olvasói válságomból, és két nap alatt el is olvastam, úgy is, hogy csak esténként volt rá időm. Emiatt is várom annyira, hogy olvashassam a Szívtipró pilótát, mert szinte biztos vagyok benne, hogy ez is tetszeni fog.


Megjegyzések

Popular Posts

Lisa De Jong: Amikor esik...

  Sziasztok! Az egyik legújabb olvasmányom nem más volt, mint a Könyvmolyképző egyik régebbi megjelenése, az Amikor esik... Lisa De Jong-tól! Ma erről a könyvről írok Nektek! Fülszöveg Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért... de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokéig azt hittem, hogy azon a bizonyos

Moly Name Tag | 3. hét

  Sziasztok! Üdvözlök mindenkit egy kihagyás után a legújabb fordulóban, ahol ismételten három újabb molyt ismerhetünk meg! A szabályok ugyanazok, mint eddig is: minden fordulóban 3-3 molynak teszem fel a kérdéseimet. Mindig az adott forduló hetének elején küldöm el a kérdéseket, én viszont cserébe a hét végéig várom a válaszokat is! :) A harmadik kör résztvevői: @Libricica:  24 éves, júniusban diplomázó mérnökinformatikus, mellette lassan FMH és HBNY „szakértő” (éljen a munka!) :D @Filippino:  Bettinek hívnak, 31 éves moly vagyok, akinek két csodaszép kislánya van, Boróka 4 éves, Felícia 1, jelenleg itthon vagyok gyesen, előtte óvodában dolgoztam, de lakberendező végzettségem is van. (A múltban pedig még a magyar szakot is megjártam az egyetemen.) @luthienlovemagic:  35 éves, informatikai adatelemző vagyok, jelenleg GYEDen a kisfiammal. Végzettségem okleveles környezetkutató (környezettudományi szak). Luthien Könyvvilága néven indítottam könyves blogot 2017 júliusában, ahol könyvérték

Receptszemelvények Fridától

 Sziasztok! Egyik nem régen olvasott könyvemben, a Frida füveskönyve című F. G. Haghenbeck regényben több recept is megtalálható, úgy gondoltam, most ezekről írnék nektek! Természetesen nem az összes receptet kívánom megosztani veletek, csupán a három legszimpatikusabb, ma is elkészíthetőt, ami ránézésre igen jól hangzik. Ha érdekel Titeket is, tartsatok velem! :D 1. Sült panela sajt Hozzávalók: 1 panela sajt, 1 nagy gerezd fokhagyma, 1/4 csésze korianderlevél, 1/4 csésze petrezselyemlevél, 1/4 csésze bazsalikom, 1 kanál friss oregánólevél, 1/2 csésze olívaolaj, só és frissen őrölt fekete bors Elkészítése: A levegőn szárított, nagy panela sajtot cserépedénybe tesszük, és az apróra vágott fokhagymagerezdből meg a többi összetevőből készített salsában pácoljuk. Sóval, borssal fűszerezzük, és szellős helyen, az udvaron vagy az ablakban 6 órán át állni hagyjuk, csak ügyeljünk, hogy a majmok fel ne falják. Ezután 180 fokon 20 percig sütjük, amíg el nem kezd olvadni. Miután így előkészítettü